1. Milyen futárszolgálattal küldik bútoraikat?
A bútorokat a DPD, RABEN, SUUS futárcégek segítségével vagy saját céges járművekkel szállítjuk vásárlóink számára. A rendelt termékek súlyától és méretétől függ a szállítmányozási cég kiválasztása. A DPD futárszolgálattal küldött csomagok nagy része fekete sztreccs fóliába van tekerve, valamint céges ragasztószalaggal ragasztva, feltüntetve a csomagon a küldemény érzékenységét. A raklapon küldött bútorok, mint pl. szekrények, asztalok, szállítását a RABEN vagy SUUS szállítmányozási cégekkel intézzük.
2. Mennyi időt vesz igénybe a rendelés feldolgozása?
A rendelés feldolgozásának ideje minimum 14 munkanap. Minden termék oldalán megtalálható a rendelés feldolgozási ideje, mely idő az Önök által leadott rendelés időpontjától a csomag feladásáig tart.
3. A futár behozza a csomagot a lakásba?
A futár kötelessége, hogy a csomagot a lakás ajtajáig kézbesítse. A raklapon lévő vagy a 2 m magasságot vagy 31,5 kg súlyt meghaladó szállítmányok esetében a futár a szállítmányt vagy a raklapot a lakótömb előtt vagy a ház bejáratánál hagyja.
4. A bútorok összeszerelve érkeznek?
A bútor fajtájától függően lapraszerelt vagy már összeszerelt állapotban érkezik vásárlóinkhoz.
5. Lehetséges a bútorok fogantyúinak cseréje?
A fogantyúk cseréje csak egy kollekción belül lehetséges. A kollekciók között nincs mód a fogantyúk cseréjére. Ha cserélni szeretne, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.
6. Van lehetőség a bútorok méreteit módosítani?
A bútorok méretének megváltoztatására nincs lehetőség és egyedi, személyre szabott bútorok készítésével sem foglalkozunk.